Zebrania i konsultacje 2023/2024
Data, klasy | Godziny | Rodzaj spotkania |
05.09.2023(wtorek) | 17:00 | Zebranie. |
12.09.2023 (wtorek) kl. IV-VIII | 17:00 | Zebranie. Informacje dotyczące organizacji pracy i wymagań edukacyjnych w roku szkolnym 2023/2024 oraz wybór przedstawicieli do Rady Klasowej. |
21.11.2023 (wtorek) kl. I-III | 17:00 | Zebranie. Informacja o aktualnych osiągnięciach edukacyjnych uczniów |
28.11.2023 (wtorek) IV-VIII | 17:00 | Zebranie. Informacja o aktualnych osiągnięciach edukacyjnych uczniów. |
16.01.2024 (wtorek) I-VIII | 17:00 | Konsultacje. |
09.04.2024 (wtorek) I-III | 17:00 | Zebranie. Informacja o aktualnych osiągnięciach edukacyjnych uczniów. |
16.04.2024 (wtorek) IV-VIII | 17:00 | Zebranie. Informacja o aktualnych osiągnięciach edukacyjnych uczniów. |
07.05.2024 (wtorek) I-VII | 17:00 - 18:00 | Konsultacje. Informacja dotycząca osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć edukacyjnych i zachowania (szczególnie o zagrożeniach roczną oceną niedostateczną, w kl. I-III przewidywaną oceną opisową). |
07.05.2024 (wtorek) VIII | 17:00 | Zebranie. Informacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty i rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. |
04.06.2024 (wtorek) I - III | 17:00 | Zebranie. Informacja dotycząca podsumowania osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć edukacyjnych i zachowania po zakończeniu roku nauki (szczególnie o przewidywanych rocznych ocenach klasyfikacyjnych). |
11.06.2024 (wtorek) IV - VIII | 17:00 | Zebranie. Informacja dotycząca podsumowania osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć edukacyjnych i zachowania po zakończeniu roku nauki (szczególnie o przewidywanych rocznych ocenach klasyfikacyjnych). |
Dodatkowe zebrania z rodzicami, w sprawach istotnych dla ogółu rodziców mogą odbywać się w terminach ustalonych wcześniej z dyrekcją szkoły.
W sprawach indywidulanych zaleca się zapraszanie rodziców na konsultacje.
Sprawy bieżące dotyczące życia klasy wskazane jest uzgadniać z klasową radą rodziców, a informacje systematycznie przekazywać ogółowi rodziców za pośrednictwem dziennika elektronicznego.